27. srpna 2016

First Family

Konečně po úmorném klikání na email a na profil jsem se dočkala první rodiny. To byl takový hezký den, kdy jsme zrovna jeli s rodiči na oslavu známého, který slavil narozeniny.



Říkala jsem si pořád v duchu "nekoukej na to, nekoukej na to" a v ruce jsem stále držela telefon, kdyby náhodou a co? Přišla první rodina Juchůů .

V emailu stálo:

Au Pair in America : a host family is interested in you!! 
Great news!!
city state: MASSACHUSETTS
Children: male 0, female 0, male, 3, male 5 

Říkám si no super 2 děti paráda. Tak rychle klikám na profil koukám na fotky a co asi? Prd dvě děti, rovnou čtyři a 5ti měsíční dvojčata. Ježiš mankote, No co, za zkoušku to stojí. Essay o nich žádná, tak jsem se rozhodla, že zkusím napsat email jim, aby mi o sobě něco napsali. Ti ale nenapsali vůbec nic, jen to, že pošlou email později a prdlajs.

Na pohled milá, hezká rodinka. Pravděpodobně křesťani a no a co! sympaťáci, děti k nakousnutí a bydlí v hezké čtvrti proč ne?

Protože. Ozvalo se mi v hlavě, když po týdnu nic nenapsali a jen si mě vymazali z profilu. No není to ta správná rodinka! Jdeme čekat na další :)