25. srpna 2016

Lilkové závitky s rajským protlakem

Lilkové závitky s rajským protlakem


Mňamka, kterou jsem před týdnem dělala a nemohla jsem se nabažit. Myslela jsem si, jak jsem šikovná, že si takhle umím vymyslet receptík, ale v následné době jsem zjistila, že tento recept již existuje. Smůla Báro.
Vzhledem k tomu, že lilek a cuketu miluji, ráda z ní vařím, peču a tvořím svoje vlastní receptíky. Většinou tedy zjistím, že existují, jak jsem psala, ale nejsou totožné. (Alespoň něco pozitivního).

Pokud i vy máte rádi tuto zeleninu ráda vám povím jeden výborný recept, který máte za 40 minut hotový.

Recept je jednoduchý a myslím, že by ho měl zvládnout každý.

Budete potřebovat na 2 porce:

  • Rajský protlak 1x
  • lilek                 1x
  • Cuketa             1x
  • sýr Eidam (podle uvážení)
  • sýr Parmezán (podle uvážení)
  • Bazalka  čerstvá 6 lístků
  • Tvaroh 
  • Olivový olej
  • sůl
  • pepř

Postup:

  1. Lilek a cuketu omyjeme. Lilek nakrájíme na tenké plátky, cuketu na kolečka
  2. Předehřejeme troubu na 170 stupňů
  3. vymažeme pekáč troškou olivového oleje (jen, aby se lilek nepřipálil)
  4. Lilky vyskládáme na plech a dáme péct na 10 minut
  5. Až lilek změkne vyndáme ho z trouby a necháme trošku vychladnout
  6. Na plech nalijeme rajský protlak. Pokud je moc kašovitý můžeme přidat trošku vody na zředění, a poté zasypeme bazalkou (omýt a lístky promnout v ruce- lepší vůně)
  7. Smícháme si v misce sýry, tvaroh, sůl, pepř, a poté "směs" dáme na lilek, a zarolujeme.
  8.  Až vše bude srolované, dáme lilky na rajský protlak. Cuketu nakrájenou na kolečka přidáme na plech a můžeme na ně přidat směs.
  9. Vše dáme do trouby na cca. 20 minut. (pečeme dozlatova)
  10. Vualá mňamka je na světě
Podáváme teplé s jakoukoliv přílohou jen chcete. Doporučuji kus kus, ale já to jedla jako chuťovku.

Tento recept je ozkoušený, doporučený mladé slečně Natálce, (Zdravím) které tento recept moc chutnal.

Přeji vám dobrou chuť ☺

Bára ♥