23. srpna 2016

Matching!


Tak dneska byl snad ten nejlepší den za celou dobu zařizování a opravování všeho možného do systému, protože když jsem se ráno probudila čekal na mě už krásný Email od US agentury, kde stálo:          


Dear Barbara,

you have been accepted into the Au Pair in Americe program.

Please log into the Au Pair in America login to view any updates about your application. You will also find a useful information about matching with host families.

Please feel free to contact us with any Questions and we hope find your great host family.

kind regards,

Au Pair in America
gratuluju Báro, jsi pašák!!

No tyvole. Já to dokázalaaa. Dala jsem to a teď už jen ty rodiny. Panebože na nebesích díky ti.
Můžu vám říct, že jsem doslova skákala 3 metry vysoko asi tak půl hodiny.

Teď každých 5 minut kontroluji email, jako blázen a ono nic. Kdo by to byl řekl že?
Až mi nějaká rodinka přijde určitě se ozvu!

Mějte se skvěle, jako teď já.

Pac a pusu Bára ♥