18. září 2016

Rodinka Massachusetts

Zdravím všechny Au Pairky, Holky, kluky nebo ty, kteří pouze rádi sledují můj blog.

V poslední době jsem neměla moc inspirace ke psaní článku do Au Pair, ale konečně se mi naskytla příležitost. Přišla mi rodinka z Massachusetts


Kdyby se někdo divil, že si nevšiml příspěvku, nebo, že se díval a najednou se objevil pod jiným datem, příspěvky přidávám, podle data, kdy se staly. Tudiž dnes je 29.9. a příspěvek ukládám pod 18.9., kdy mi přišla jedna skvělá rodinka z Massachusetts. Stát mám problém, jak napsat, tak vyslovit. Byste se zasmáli, jak se s tím tady za obrazovkou peru.

Měla bych  napsat něco o rodince, o které se mi bude psát snaze, protože je skvělá!

Rodina se skládá z pěti členů:
Host mum: Lauren
Host dad:    Phillip
2 kids:         Genevive (4 y.o), Kate (1y.o)

A roztomilý pejsek, jehož jméno jsem zapomněla... SORRY

Tahle skvělá rodinka se nachází 10 minut od Bostonu a bydlí v klidné, rodinné čtvrti plné dětí a milých sousedů. Taťka je prodavač vín a piva a byl TŘIKRÁT V ČESKU. Miluje pivo Plzeň a nebo to tmavý pivo, jak on říká. Maminka je sympaťanda, která lpí na tom, že Au Pair není pracující, ale člen rodiny.

Rádi cestují, čtou, jsou s přáteli a rodinou a měla bych svoje autooo.

2 rošťandy G a K jsou krásní blonďatí andílci s duší čerta, jak jsem pochopila ze psaní.

Podle fotek jsou sympatičtí a myslela jsem si, že to to boom nebude, neměla jsem ani pořádně náladu si s nimi volat (skypovat), ale jsem za to nesmírně ráda!!

Brzy napíšu článek i o tom, jak jsme skypovali.

Zatím pac a pusu!!! ♥