1. října 2016

Všechno nejlepší Sissi

Dneska má narozeniny ten nejdůležitější člen naší rodiny. A to je náš pejsek Sissi.

Už je to jedenáct led, co se naše rodina rozrostla o jednoho člena rodiny.  A tím je tahle malá Jorkšírská mrška Sissi.


Pamatuji si, jak tě táta přinesl v krabici předčasně k vánocům a my jsme z tebe byli s bráchou strašně hotový. Byla jsi tak maličká a roztomilá, což jsi do teď. Hned jsi se stala součástí naší rodiny a já bych na tebe nedala nikdy dopustit. Jsi takový moje kouzelný sluníčko. Chápeš mě, miluješ a nikdy neodsuzuješ. Dobře možná někdy jo a jsem ráda, že psí řeči nerozumím. Naštěstí, jinak by bylo v naší rodině o cholerika víc.

I když mě občas strašně rozčiluje, třeba jejím neustálým štěkáním, nebo otravováním v noci, abych si s ní hrála, i tak je to nejmilovanější a nejúžasnější lidská potvůrka, kterou nadevše miluji.

Prošly jsme si spoustou zážitků, jak dobrých i těch špatných, spoustou postelových dní, kdy jsem byla nemocná a ona se ode mě nehnula ani na krok, a nebo dnů, kdy jsme lítaly jak splašený po zahradě a hrály si na babu.




Jsi stvořeníčko, které se mnou je v dobrých i špatných chvílích. Když se směju, když brečím, když jsem nemocná nebo naštvaná... Když se potřebuju vypovídat, vypovídám se tobě, protože ty to někomu nepovíš, a na oplátku se mi buď zakousneš do palce, chceš škrábat půl hodiny na břiše, a nebo si chceš hrát s tou tvojí hvězdičkou, která tak nesnesitelně píská. Ale mě to nevadí, protože ty ji máš ráda.

Když jsi byla nemocná ty, strachem jsem nespala a kontrolovala tě tak tisíckrát za noc. Nosila ti pití, papáníčko a starala se o to, aby tě nic nebolelo. A to vše protože jsi pro mě moc důležitá.

Mám tě moc moc ráda a doufám, že tu se mnou ještě hodně dlouho pobudeš. Ještě jsem ti neudělala párkový království a nejely jsme spolu na dovču.


Všechno nejlepší k narozeninám ti přeje,

Tvoje milující panička ♥