4. října 2016

Moje host family Massachusetts

Konečně jsem se dočkala a po (pro mě dlouhém) měsíci jsem našla svoji úžasnou rodinku. Pojedu do Amerikyyyyy!!

Tak je to tady. V lednu nastane můj velký den a já vycestuju do světa. Nevím, jestli mi máma napeče buchty, když půjdu na vandr, ale zaručeně se na to těším. Bojím se, ale nemůžu se dočkat!

Měli jste mě vidět dneska ráno. Probudila jsem se a čekal na mě email od Laury (host mum), která mi napsala, že se mnou potřebují mluvit. Říkám si v duchu... No tak to je konec. Řekli, že se ozvou o víkendu a je teprve úterý. No nic. Pozitivní myšlenky žejo, přece to nic nemusí hned znamenat.

Potom si mě přidá na skypu Phill (hostdad) a volá mi. Byl na jednání v Londýně. Hodně pracovně cestuje a byl 3 krát v Praze. (to už jsem možná psala). Ahoj Baru, co bys řekla na to, že bys u nás na rok byla? chvíli jsem tak seděla a říkala si, hergot já asi slyším blbě. Můžete mi to prosim zopakovat? Jasně. Chtěla bys u nás na rok být jako Au pair? waka waka ulalá. Panebožéééééééé. Moc ráda, ježiši mankote. 
Takže to bylo shrnutí toho, co se mi dnes stalo. Ještě se nemůžu vzpamatovat, jak jsem nadšená. Je jedna ráno a já píšu plná energie tento článek.

Teď je řada, abych vám představila svoji rodinu Curciových ☺

Rodina se skládá, jak už víte z pěti členů

Host mum Laura
Host dad  Phillip

Moje dvě budoucí zlatíčka Genevive 4 roky a Kate 1,5 roku 


a jedna fenečka Pallucia (miláček už na pohled)

Můžu vám říct, že pokud budou tak skvělí jako přes skype, tak budu ta nejšťastnější Au Pair na světě. Nejen, že toho máme šíleně moc společného. Třeba to, že Laura má ráda Country stejně moc, jako já a nebo, že Phill hraje na kytaru, má rád Plzeň a polotmavý, ale hlavně to jsou šílení pohodáři. Děti jsou skvělé, už jsem měla tu čest poznat obě holčičky a jedna je krásnější, než druhá. Genevive je trošku shy, ale už mi ukázala svoje tričko s Elzou z ledového království. A prý, když ji ukázali moji fotku a řekli, že budu její nová au Pair, byla nadšená. Tak uvidíme. 

Ani nevíte, jak moc se těším, až je uvidím. Teď budu muset počkat dlouhé 3 měsíce, které utečou určitě jako voda. Pozitivní věc? oslavím tu svoje dvacetiny, budu tu na vánoce, a tohle bude první skvělá věc v roce 2017. 

Mějte se krásně, a brzy se vám zase ozvu a povím nové info o mojí rodince.

Bára