20. října 2016

Rodinou nic nekončí, aneb další zařizování

Jak už všichni víte, (ti, kteří čtete články v Au Pair menu) našla jsem svoji rodinku z Massachusetts, která je naprosto fantastická. Stále jsme v kontaktu a několikrát za týden si píšeme, co je nového, ale to není všechno, je toho mnohem víc. Třeba spousta papírování a Vízum

Po krátké chvilce, kdy se všechno dozvěděla (o mém matchingu s rodinou), jak americká, tak česká agentura následuje pro mě nejtěžší věc, co jsem zatím s Au Pair zažila.
 A to je všechno ohledně papírování a víza. 
Na mém profilu se objevila celkem spousta nových věcí. Například kolonka, kde musím napsat domluvený termín na ambasádě, nebo nějaké rady a tipy a taky před odletový trénink, kde jsou různé kvízy a testy ohledně věcí, co by měla Au Pair znát, než vyjede za oceán. Jsou tam testy ohledně dětí, americké kultury a zdravotnictví, pár slovíček ohledně nábytku a co bych mohla slyšet od ostatních. To se dá ještě zvládnout až na pár latinských názvů, či co to je. Angličtina určitě ne haha..

A teď, když už mi přišel Visa Pack je čas začít vyřizovat vízum. Začalo to tím, že jsem neměla fotku na Vízum, takže jsem musela jít do studia a nechat si udělat přesně vyměřenou fotku, abych vůbec formulář DS-160 mohla vyplnit.
Na všech fotkách vypadám buď jak mafián nebo úplný blbec, ale alespoň je hotová.

Při mém štěstí jsem dotazník na stránkách vyplňovala 4x. Dvakrát doma, při čemž jednou se mi vypnul notebook a po druhý na konci vyplňování jsem musela vše vytisknout. Super goal? my nemáme funkční tiskárnu. Takže jsem se na to vykašlala, jela za babičkou na dědinu a další den jela k mámě do práce, kde jsem formulář vyplňovala další dvě hodiny. Jednou se mi ta věc sama vypnula a po čtvrtý konečně...!! se mi to povedlo, vše jsem vytiskla a dokončila celkové přihlášení. Ještě že mi Americká agentura poslala postup, jak to všechno udělat.
 DS-160 dokončeno jupí. DS-2019 mi dala agentura a fee sheet taky :)

A další goal byste chtěli vědět? Není problém. Poplatek na pohovor k ambasádě je 160 dolarů. V agentuře mi to oznámili předem. Super říkám si a všechny peníze si převedu do dolarů. jenže teď, mi agentura napsala, že vlastně peníze vůbec nemusím převádět a mám to zaplatit v českých přes účet. No paráda!! Takže mi taťka dal narozeninový dárek, a to poplatek na ambasádu. Velké díky.

Co dál? 
Zaplatit poplatek 160 dolarů a pak si zařídit pohovor na ambasádě. Že bych se nějak těšila, to vůbec. Ještě štěstí, že letím až 4. ledna.

A na konec ta nejlepší věc...

Kdo bude mít tu nejkrásnější a nejroztomilejší malou holčičku pod sluncem?


V pozadí můžete vidět moji starší holčičku Genevive, jak upravuje čelenku Kateřince.

Mějte se krásně a nezlobte! :P