17. listopadu 2016

Můj Au Pair blog

Díky tomu, že většinu lidí zajímá jen Au Pair, za co jsem velice vděčná a šťastná, že někdo můj blog čte, rozhodla jsem se udělat si stránku jen na Au Pair a vše okolo toho
Víte většina lidí zase z druhé kapsy má ráda recepty a moje homemade výrobky a nějak mi to nesedí dohromady mít 2 různá a odlišná témata.

Blog, který vám sem dám a představím je pouze a jen na Au Pair. Bude tam vše ohledně cestování, zvykání si na nové prostředí a moje zážitky a rady.

Snad se vám bude líbit tak moc, jako mě 😊😊

Blog naleznete ZDE

PS: rozhodla jsem se na tomto blogu nechat veškeré informace, co tu jsou, protože si myslím, že se v budoucnu budu chtít i tu pochlubit svým výletem do USA, ale na Au Pair blogu vždy najdete víc článků a informací o všem.

a poslední věc, prosím o strpení, různé články během pár dnů přidám.

Hezký večer

Bára ♥