14. listopadu 2016

příprava na advent

Snad každá rodina si na vánoce kupuje, nebo vyrábí vánoční adventní věnce, nebo věnečky na dveře. Ale co když nás inspirace opustí? Nemusíte se bát, připravila jsem si pro vás článek plný obrázků a různých druhů věnců tak, že vás opět něco napadne.
Původně jsem plánovala tento článek zveřejnit až na konci měsíce, ale vzhledem k tomu, že už jsou všude nějaké vánoční dekorace a lidé už zveřejňují, jak vyrábí dekorace, tak jsem se rozhodla článek zveřejnit už teď.

Naše rodina každý rok vyrábí věnce. Tedy moje babička je vyrábí a já se před několika lety k ní přidala a naučila se tuto krásnou a lehkou věc, jako je tvoření krásných vánočních věnců.

Za několik let jsem také zjistila, že jsou rodiny, které věnce dělají pouze z bančiček nebo stuh. Já osobně si potrpím spíše na voňavých větvičkách a přírodních ozdobičkách, jako jsou šišky, bukvice, sušený pomeranč, žaludy apod.

Ale tento článek není o mě. Ten je hlavně pro vás, abyste byli inspirování a udělali si krásné vánoce. Obzvlášť vy, kteří si ozdoby vyrábíte.

Snad se vám tento článek zalíbí a inspiruje vás k vytvoření nádherného věnce. Pokud se někdo bude chtít pochlubit, klidně mi napište na email (svetkpoznani@seznam.cz).

Teď už se nenechte ničím rušit a pusťte se do tvoření ☺

Adventní věnce






































































































Dekorační věnce






























































































































Více inspirace naleznete zde